5 haftadan beri bir fiil kullanıyorum 27.haftadayım gece 2 adet atıp yatıyorum gündüz etkisi olmuyor uyku sersemlik gibi ama aymadığım zaman ertesi günü ciddi mide bulantısı yaşıyorum bikaç defa ara vereyim dedim hep başıma geldi dr da sıkıntı yok ilaca devam edebilirsin dedi zaten gebeler için üretilmiş bir ilaç sanırım doğumu göreceğim