Ozlm555 Adetim bitti 3 gün oldu tekrar yoğun bir şekilde pembe bir kan geldi baya korktum adet öncesi de eşimle çocuk düşündüğümüz için korunmuyorduk acaba hamilelik olabilir mi 😔