Merhaba,
2 kere Fetal DNA testi yaptırdım. İkisinde de erkek bebek denildi. 16. Haftamda 4 doktora göründüm. 2 si perinatologtu. Detaylı ultrasonla baktılar. Hepsi de kız bebek dedi. En son amniyosentez oldum. Orda da sonuç XY geldi. Takipli olduğum doktorum ısrarla ambigus genitaleden şüpheleniyor. Ben de forumda araştırma yaparken aynı durumda olan annelerden mozaik turner diye bir şey duydum. Aklıma bu olasılık da geliyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?