Kuzular12 ayy hadi hayırlısı yaa bisey olmaz inşallah 3. Kız olur 😉 ilk gebeliğim benim
Aslında bundan önce de 8haftalik bi gebelik geçirmiştim. Maalesef düşükle sonuçlandı. Herşey kısmet ya. ALLAH isteyen herkese en hayırlısıyla nasip etsin. Hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın 😙 bu arada ben haliliye uçaksavar kavşağında oturuyorum senin ev nerde ?