Sibelsibos Kubragns yaaaa çok güzel haber gözün aydın çok sevindim Allah’ım saglıkla sıhatle kalp atışını da duymayı nasip etsin rabbim 🤲🤲
Kubragns Sibelsibos amin inşallah değerin biraz düşük olduğunu düşündüm fakat ama doktor olabileceğini söyledi önemli olan iki gün sonra iki katına çıkıp çıkmadığıymış o sebeple pazar günü tekrar bakılacak
Sibelsibos Kubragns inşllah dahada güzel haberler alırsın verir sin 20 değerle burda kactane can bacım 17 haftalık oldu şükür 🥰🤲🤲
Annekuzusu38 23 Mayısta transfer oldum kızlar. 3 Haziranda kan testi yaptırdım sonuç 510 çıktı bugün tekrar kan testi verdim. Sizce ikiz gebelik ihtimali nedir
Cimcat Annekuzusu38 tebrik ediyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼🌼 transferin 8.günü 298 10.günü 592 12.günü 1400 lerde şıktı benim ki ikiz gebeyim 😍
Annekuzusu38 Çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸 Ya öyle mi bende bugün ki sonucumu bekliyorum bakalım artık hayırlısı 🙏🏻 Allah tamamına erdirsin kaç haftalık oldunuz 🌸
Cimcat Annekuzusu38 teşekkür ederim inşallahh 🙏🏼 benimkiler arasında fark var 8+5 im bugün , diğeri 8 oldu 🙏🏼♥️🧿 Sizin nasıl bugün ki sonucunuz ?