Merhaba arkadaşlar. Son adet tarihim 2 Nisan. Sat a göre 8+3 gebeyim. Ancak doktor geç döllenme olduğunu ve 7 haftalık olduğunu söyledi. Doğum da sanırım bu yüzden 1 hafta geç olacak. Bu durumu yaşayan var mı? Buna göre programda bebeğim ve benim için yazan şeyleri 1 hafta geriden mi takip etmem gerekir?