NurKaptan Merhabalar 4 gün önce gebelik testi yaptım evde pozitif çıktı kan testi verdim 2 gün önce 670 cıktı betam bugün tekrardan kan verdim 2000 çıktı ama kesem gözükmedi yardım lütfen 😞
asli_kaya63 NurKaptan korkma canım benimde sat a göre bugün 6+0 haftalık . Dün hastaneye gittim kesen daha yeni oluşmuş mercimek tanesi kadar dedi. Erken daha
gamizee_ İdrara sıkışık git, ben öyle gittiğimde gözükmüştü. İdrara sıkışık gitmediğimde görünmemişti🥹
Yareneylul NurKaptan daha çok küçük ama görünmemesi çok normal stres yapmayın haftaya tekrar gidin görünür
miniskesi NurKaptan adet tarihinize göre kaç haftalık? benim 4176 betada görünmemişti endişe etmeyin.
Gizemb41 NurKaptan banada öyle demişti hatta ilk 2 kez muayene oldum hemde 2 farklı doktora ikiside göremedi keseyi dış gebelik ya da kimyasal gebelik olabilir demişti. Sonra beta hcg istediler 2 katı veya üstüne çıktıysa sorun yok demektir demişti 2.5 katına çıkmıştı teste rağmen yine gözükmedi kese. 3 gün sonra gel dedi doktor ve gittiğimde pıt diye oradaydı 🙏🏻
Gizemb41 Merhaba benimde oldu beta hcg günden güne 2 katına çıkıyorsa hiç sorun değil demişti doktor. 1 gün arayla test verdim beta hcg 2.5 katına çıkmıştı 3 gün sonra gel dedi ve gittiğimde keseyi gördük 🙏🏻🙏🏻 hiç canınızı sıkmayın. Şu an 16+4’üm ❤️
Kubrayurek05 Benimde 7 haftalik kese var yolk da var ama bebek görünmedi 1 hafta sonra gel dedi bu durumu yasayan varmi
Zekiye45- Canım korkma bende 65buçul haftalıktım öğrendiğimde kanım 2400 çıktı ve gözükmez dedi doktorum kesesi 3 binden itibaren gözüküyor dedi beni hiç içeriye bile almadı sıkıntı etmeyim diye içimde sağlıkla gelsin inşallah şuanda 9+1 haftadan selamlar 🥰🌸
Legocene NurKaptan benim de 1 Mayıs iki gün önce test yaptırdım beta 47. Yarın bi daha gidicem bakalım
NurKaptan Hepinize çokk teşekkür ederimmm yarın farklı hastaneye gidicem dualarınıza ihtiyacım varr ❤️😞
Busumt NurKaptan benim de geç gözükmüştü vajinal baktığında gözüktü. Eğer kan değeriniz 2 katına çıkıyorsa düzenli artıyorsa dış gebelik değildir çünkü geçen sene dış gebelik yaşadığım için biliyorum. Ayrıca çok fazla kasık ağrısı yaşarsınız eğer öyleyseniz endişelenmeyin inşallah görürsünüz