Kızlar ben normalde ağda yaptırıyordum ama hamileliğimin başından beri bişey olur korkusuyla ağdayı bıraktım genital bölge ve koltuk altına 9 aydır jilet yapıyorum buda kararma yaptı bende artık doğum yaklaştı kötü hissediyorum kendime nasıl geçer acaba bu kararma başına gelen var mı kullandığınız bişeyler var mı