enguzelheyecan28 17+5 olduk ama bugün muayene de cinsiyetini göstermedi arkası dönüktü. Sizce cinsiyeti ne tahmin edebilen var mı 😊 
anapanda12 enguzelheyecan28 üzülme benim kız 26. Haftada gösterdi 😅 15te ve 17de 22de tahminen ihtimalle kıza benziyor dendi ama 26 da kesinleşti bi kerecik açtı saniyelik o da sonra da her kontrole tekrar tekrar bakıyoruz yine saklanıyor 😄
enguzelheyecan28 anapanda12 ayy 26.hafta mi 😄detaylı da falan da mı göstermedi acaba. Benim umudum detaylı ya kaldi
Yazmelegi_ enguzelheyecan28 yok normal kendi doktorum kiz dedi 21 de detaylıya girdim orda da kız olarak netlesti
Tenzil enguzelheyecan28 canım bı doktor dinlemiştim, başı domtorlarin cinsiyeti göremediğini söylüyor ama hepsi hikaye dedi sadece bebeğin pozisyonunu bulmak gerekiyor ve galiba bazı doktorlar uğraşmak istemiyor,ama özelden bı ultrason ile ögrenebilirisn😊
enguzelheyecan28 Tenzil ilçede yaşıyorum ve Burda özel hastane yok maalesef detaylı için memleketime gideceğim inşallah o zaman öğrenebilirim 😊