Kadriye28 Düşükten sonra ovitrille + femera oldum pazartesi 35 bugün değerim 150 oldu çok şükür Rabbime Rabbim herkesin kucağını doldursun…❤️
Mcz-01 Kadriye28 öncelkle hayırlı uğurlu olsun☺️ ben şunu sormak istiyorum pazartesi 35 demişsinz ya pazartesi kaçıncı gündü acaba iğnenin
Kadriye28 Mcz-01 13 ve 14 günü pozitif çıktı testlerim 10. Günü kan verdim negatifti çok üzülmüştüm hatta 🥹
papatya-0 Kadriye28 merhaba hayırlısı olsun 🥰🙏 iğneyi saat kaçta oldunuz acaba ve hangi günleri değerlendirdiniz 🙏
papatya-0 Kadriye28 merhaba iğneden sonraki günden mi basladiniz saymaya acaba yoksa iğne olduğunuz günden mi
papatya-0 Kadriye28 evet üçüncüye deniyorum ben 36 saat sonrasindan başlıyorum öyle tutuyor adet gelmesi ilkte kimyasal olmuştu ikincide yumurtam iğneye rağmen çatlamamis bu sefer hayırlısı
papatya-0 Kadriye28 çok teşekkür ederim 🥲🥲🙏 değer düşük öğrendim daha sonra düzensiz arttı ve sürekli bir lekelenme vardı sonrada kanamaya çevirdi beta değerim düştü
Kadriye28 papatya-0 inan sakın olumsuz düşünme ve hamile kalıncam diye düşünme zamana bırak o zaman gerçekten oluyor 🤲