femme Hanımlar sabahtan beri hastanedeyim. Çok fazla kaşıntım var. Ast 44 Alt 78 çıktı. Safra asidi testi istedi bunun içinde özele yönlendirdi doktor. Nst ye girdim sonuçlar güzel. Ultrasonda bebekte iyi. Benim gibi olan varsa değeriniz kac iken kesin koleztaz tanısı kondu. 33 haftaligim Doğum olmaz dimi korkmaya basladim
Hernasipvaktineesirdir femme canım aynı haftadayız. Benim alt ast ler 20 li haftalarda vitaminlere başlayınca yükselmişti. Doktor vitaminleri bıraktırdı düştü. Ondan sonra yüksele düşe bu haftaya geldi sürekli kontrol ettiriyorum bende. Yani vitaminlerden kaynaklandı bende. D vitamini de dahil buna. Hiçbir şey kullanmıyorum. En son düşmüştü gecen hafta kan verdim.
askk_55 femme bende de kaşıntı var hatta biraz önce post açtım benim haftada 13 benimde alt 18 ast 30 safra asidi ne baktiramadim ne yapacağımı şaşırdım
Mommybabyy femme yeğenim 34 haftalıkken doğum yaptı Allaha şükür ikisi de çok iyi 1 yıl oldu sadece bebek 10 gün küvez de yattı ciğerler tam nefes almadığı içindi 3 4 gün solunum cihazıyla durdu sonra normle döndü yeğenimin de doğumdan sonra kaşıntıları hemen kesildi değerler düşmeye başladı
-Seymaa- femme Merhaba bende de kaşıntı var koleztaz varmış karaciğer enzimlerim de yüksek çıktı dün öğrendim doktorum da yarın gel aç karnına kesin dedi sabah gideceğim bakalım, siz erken doğum yapmışsınız ya bu yüzden mi bunla ilgisi varmı acaba bilmiyorum bişy korkuyorm. 35 haftalığim bu arada
alparslansmother Benimde oyleydi 27 de falandi ciktiginda 32 e kadar kaşındım ursactive diye ilaca basladik oyle dustu degerler ama kolestaz olani 38 de doğuma aliyolar benim gecse bile 38 de doğum olcagi soylendi maalesef ama bebek iyi 6 haziran da doğuma gidecegim suan 37+1 haftalik
femme alparslansmother 38 e kadar kalsa razıyım. Ama ilaç falan vermiyor suan sizden bu testler alındı mı değerleri hatırlıyormusunuz
femme alparslansmother merhaba . Benim safra testin 8.8 çıktı doktor ursactive verdi dun aksam başladım. Korkuyorum erken doğum olur diye. Siz nasıl beklediniz 38 e kadar
femme Hernasipvaktineesirdir benim kaşıntı 2 haftadır var. Vitaminler 12 den sonra başladım. Hiç böyle olmadım. Yani ilaçların yukselttigini sanmıyorum. Değerlerim yüksek baya. Safra asidi istiyor. Sabahtan beri sürünüyorum. Nst ve ultrasonda bebek iyi. Korkmaya başladım bari 36 37 i görsek diyorum
femme JEJjzkdkd67272 bende şehir hastanesindeyim. Artık duramiyorum kasinmaktan ne gecem kaldi ne gunduzum. Değerler yüksek çıkınca uzm. Perinatoljiye gönderdi oda safra asidi istiyor. Sabahtan beri sürünüyorum hastaneler felaket durumda. Bu testi yapacak laboratuvara bile sahip değil. İstanbulun göbeğinde bu sorunu yaşıyorum. Nolcak bilmiyorum. Yatış olacaktı vazgeçtiler bu testi yap gel diyolar. Doğum olursa diye korkuyorum. Bari 35 36 ya yaklassaydik. Daha 33 haftaligim
alparslansmother femme ya ne alaka sacmaladi sizinkilerde benimde seninle ayni degerdeydi safra testini istedi kan verdim ordan gonderdiler bir hafta sonra cikcak dedi bir hafta sonra o sonuçlar cikinca yatis falan demedi ursactive diye bi ilac yazdi iki kere ic dedi dustu bu kadar basit
Arzucln femme Safra asiti testinde yüksek çıkarsa kesin koleztaz tanısı alırsın canım ilaçlarla düşüyor eğer yükselmeye devam ederse bebeğide etkiliyor o yüzden acil bebeği almak zorunda kalıyorlar
m_k34 femme ilaca başlatırlar safra asidin yükselmiştir benim 36 da yükselmişti 37 de alacaz dediler 1 hafta daha bekletmedi doktor
femme Arzucln insallah hayirli sonuçlar alirim. Bende korkuyorum erken den doğum olmasın diye en azından haftası ilerlesin
-Seymaa- Arzucln merhaba bende de kaşıntı vardı dün öğrendim koleztaz varmış karaciğer enzimlerim yüksek çıktı doktorum bugün çağırdı gel hemen diye gideceğim bakalım ama pek bı bilgim yok korkuyorum açıkçası 36-37 haftalık olunca erkenden alıyorlarmis bebeği bende 35 haftalığim şuan düşerse yine de alırlar mı yavrumu acaba erkenden sizde erken doğum yapmışsınız galiba bu sebepden mi?
civcivsuyum Benim 32.haftada kaşıntı başladı ilk dahiliyeye gittim ilaç vermicem takip edelim dedi sonra gastroenterolojiye gittim ast 95 safra asidi 13 geldi ursactive diye bi ilaç verdi
femme civcivsuyum aslında bende oyle yaptı dahiliye ama sonrasında gastroenteroloji ogleden sonra geliyor diye benden safra asidi testini perinatoloji istedi. Yarin gidicem testi vermek icin. Cuma günü cikicak. Artık koleztaz olsa da olmasada diyorum haftası ilerlesinde bebek iyi olsun yeter. Nst ve ultrason da şimdilik iyi dedi doktor.
femme civcivsuyum merhaba ilaç ile düştü mü sizin benim 8.8 çıktı yinede ilaca başladık doğumunuz oldu mu kac hataya kadar beklediniz
bet9093 Safra asidine bakmadan ilaç vermezler büyük ihtimal. Benim de gebeliğin 3.5 , 4. Ayından beri Als Alt yüksekti, 90lardaydilar ama safra normal çıktığı için ilaç vermedi doktor, vitaminleri bıraktırdı. Şimdi 40lara düştü, 33 haftamdayim.
femme bet9093 ben en başından beri kullaniyorum aslında yüksek olsa belli olurdu. Safraya bakacaklar.cuma cikicak. Korkuyorum biraz
femme bet9093 merhaba benjm safta 8.8 çıktı ama ilaç verdi doktor. Erken doğumdan korkuyorum. 33+5 haftaligim vitaminleri birakrim bende ne kadar sürede düşüş oldu
femme alparslansmother insani korkutuyorlar bi işlem de yaptığı yok. Anlamış değilim. Yarin kan verim safra asidi için 1 gün sonra cikicak. Duruma göre ne vericek ilaç mı vericek ne verirse versin. Sonrasında ınsallah benimde düşer. 38 haftalei görsem başka bisi istemiyorum
alparslansmother Ben kendimi denedim domates cilek yumurta tuz kullanmak bunlarinda kasindirdigini fark ettim yemiyorum
Ezgituranhasip Aynı şekildeyüm bacaklarım nokta kızarıklık ve kaşıntı gittikçe artıyor alt ast düşük geldi yarında safra asitleri çıkıcak şuan avil verdi yarınki duruma göre bakıcak ama çok zorlanıyorum kaşınıyor
femme Ezgituranhasip ah sorma. Perişan oldum yeni eve geldim. Elim boş ne ilaç ne bisi. Yarin safra için kan vericem
Bilinmiyor_25 Alt ast normal çıktı karaciğer ama safra asiti testi vereceğim yarın açlık tokluk psikolojim bozuldu iyice 37 haftalığım