Mina40 Kızlar aile hekimine gitmek istiyorum kaydımı yaptırmak için gittiğimde bebeğin kalbini felan dinletiyor mu kontrol sağlıyor mu şişli 021 aile hekimim
Hilal2901 Mina40 kadın dogumcun bebeğin kalp atısını vs duyduktan sonra saplık ocağında bebek takibi başlıyorlar. Dopler ile dinliyorlar kalp atısını da ama ilk haftalarda dinliyorlarmıydı hatırlayamadım
nevzatbaskomser Mina40 Her yerde yapılmıyor sanırım, benim ilk gebeliğimde yapılmadı sadece tahlil ve aşıları yaptırdım. Şimdiki gebeliğimde de aynı şekilde, ikisi farklı aile sağlığı merkezi. Kadın doğum doktorum muayene ediyor sadece
anapanda12 Mina40 14. Haftadan sonra takipli oluyorsun hatta 16da bile dopler ile zor duyuluyor kalbi bebek küçük olduğu için