Bende yeni aldım çoğunluk sleepy onerdi 2 haftalık yenidogan 1 haftalık da 2 numara aldım kalıbı çok küçük diyenler de hatri sayılır derecede fazla. Ama memnuniyet genellikle yüksek olduğu için 2 numarasını da aldım deneyeceğim, prima çok pahalı okadar gerek yok diye düşünüyorum. ortalama birsey isterseniz siz de benim gibi genel kullanım oranı en fazla sleepyde. Her bebek başka oluyormuş ama stok yapmamak gerek