Mutluemos aşkım üniversite zamanı 45 den 60 a çıktım stresten. Sonra eve döndüm bitti okul. 70 , evlendim 80 , 90 öğrendim ki hamileyim. Şu bile içsem kustum. Herşeyi yiyip yiyip kustum. Öyleki artık bişi yemicem nasıl olsa kusuyorum dedim. Bu sefer mide öz suyumu kustum. Baktım kusuyorum her türlü her şeyi yedim dldldld. 70 den son zamanlarda kusmam azaldı diye kızımda büyüyünce oldum 83 zaten doğum geldi. Bu arada 34 haftaya kadar kustum ben 🤣 doğumdan çıktım midem şişti ama tartı 69 diyordu 4.aya kadar sağlıklı beslenip kilo korudum, ek gıda zamanı veririm dedim. 4 ay atağından sonra günüm gecem şaştı aldım… Ama dikkat edersen fazlasını bile verirsin. Bu arada 69 korudum diyorum ama sayı aynıydı ama kas alıp yağ verdim bu yüzden 69 durmuyordum. Yani bu kadar olmasa bile verirsin. İlk şişkinlikle olmasa da elbet verirsin emzirme çok iyi kilo kaybettiriyor dikkatte ettin mi mis.