sevaldqn1 Akşama neler yapmayı planlıyorsunuz? kopya çekelim birbirmizden Hadii.🤭 Bugün eltim bendee içli köfte yapıyoruz 🤗
Zumzugukodummuzzingillatirim sevaldqn1 soslu tavuk, ızgarada yağsız pişiricem sos dediğim baharat dkdkdkf ve salata. Diyetteyiz diyette diyette dmdmdmdkdbek tatlı olarakta bir porsiyon erik…
cahilelafanlatamazsinyorulmaa sevaldqn1 eltiyle beraber içli köfte mi 😄 burda cadı elti postlarını okuyunca insan iyi elti var mı diye sorgulamıyor değil 🥴 inşallah benimde anlaşacağım bir eltim olur ilerde 😍
Pinklove sevaldqn1 Taze fasülye kavurucam. Bu fassülye 7 buçuk liraaaaaaaaaa şarkı geldi aklıma dkdkdjdjddbdnsdj
Bulbulyuvasi Zumzugukodummuzzingillatirim tatlı çok zor gibi duruyor tarif alabilir miyim suaodjaodoafj
sevaldqn1 cahilelafanlatamazsinyorulmaa ayy inşallah oluur aşkım çok şükür çok iyi anlaşıyoruz burdaki cadı eltileri görünce eltim benim kız kardeşim diyorum resmen uzak da değiliz evlerimiz de yakın heycanla bebeği bekliyoruz herseyi bir yapıyoruz 🥹
cahilelafanlatamazsinyorulmaa sevaldqn1 böyle şeyler görünce çok mutlu oluyorum, bende iyi olma taraftarıyım karşımdaki kişilere ama istediğin gibi olmuyor bazen umarım eltiden yana şansım olur 😕
Zumzugukodummuzzingillatirim sevaldqn1 aşkım kızım doğup 4 aylık olduğndan beri çok kilo aldım, ben istemek fit mom olmak ama olmak ben fat mom. Olmaz böyle obez gezemem tarzım hiç uygun değil 🤣
sevaldqn1 Zumzugukodummuzzingillatirim ben zayıf olduğum icin herkesi zayıf gibi görüyorum sanırım ya🥹 kolay gelsin çiçeğim sana