aybukekurt55 EUROPH kalitesine takılıp hiç kalma derim nasip Allah nasip edecek canım benim ki 5 aa kalitede emriyoydu tutmadı transferim. Üstelik hiçbir hastalığım da yok ama olmadı işte
EUROPH aybukekurt55 Allah neyi nasip ettiyse onu yaşıyoruz hiç üzülme mutlaka zamanı vardır ne demişler Allah nasip etmeyeceği hiçbir şeyi hayal ettirmez ❤️ benim de 21 Haziran transferim var bakalım hayırlısı ..