Mlke987 22 haftalıkksn lekelenme sonucu doktora gittim plasentan aşağıda ondan leke olmuştur dedi bide kan uyuşmazlığı iğnesi vurdu sonra lekelenme kesildi şimdi iki gündür tekrar kahverengi leke gelmeye başladı bu durumu yaşayan var mı