Merhaba arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım ve bende anne olmak istiyorum.. Öncelikle bende 3-4 sene önce polikistik over sendromu olduğu söylendi regl düzensizliğinden şikayetçiydim uzun zamandır rengim düzenli bir şekilde ilerliyordu. Ta ki eşimle korunmayı bırakana kadar.. Mart ayında ilk korunmasız ilişkiyi yaşadık sonra regl olmadım.. bu ay biraz sancım ve sırt ağrım vardı onu da önemsemedim.. 2 gün önce akıntıyla karışık ince kan gelmeye başladı 2-3 saat sürdü korkup hemen randevu aldım. Devlet hastanesine gitmiştim alttan muayene oldum evet over sendromu var dedi çocuğa engel olmaz 1 sene korunmadan ilişkiye gir dedi beta verdi sonucum 0.100 çıktı 15 gün önce özelde kan verdiğimde 0.37diydi şimdi ne yapmam lazım ? 2 haftada 2 katına çıkması normal mi ? Geç döllenme olabilir mi ?