Benim de merak ettiğim bebeğim yaz bebegi olacak ankarada yasiyorum
Ne tür kıyafetler alınmalı. Aldım bir şeyler mesela kısa kol zibin uzun kol Tulum gibi
Alt üst takım aldim onlarda uzun kol. Zibinlar kısa kol alındı.
Yenidogan kiyafeti cok almayacağım 10 lu takım bir de 5 li takım aldım çünkü büyüyorlar.
Daha çok 3 6 ay alıyorum. Tabi bebegin gelisimi burada önemli bir faktör.
Şampuan losyon bez tarihine göre son aylarda alacağım. Gerçi benim zamanım çok kalmadı artık tamamlamak gerekir. Kolay gelsin