Kirsehirli40 Merhaba 7 haftalik hamileyim 2. Gebeliğim bu mide bulantilarim var iştahsızlık var bel ve sırt ağrılarım oluyor arada bide kasıgima ağrı giriyor bu ağrılar normalmi ilk Gebeliğimde sadeve iştahsızlık vardi bundadq böyle belirtiler var normalmi??
alisko Kirsehirli40 hepsi normal korkmayın bir süre sonra hepsi düzeliyor :) hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
Kirsehirli40 alisko Amin inşallah Allah isteyen herkese bu duyguyu mutlugu tattirsin yaşatsın #Amin🤲❤