MelikeKurtulan29 Kızlar 31 haftalık hamileyim erkek bebisim olucak ama isimde karar veremedik bir türlü 3 seçenek var sizce hangisi daha güzel olur yardımcı olurmusunuz🙈 Karan Alp Kayra Alaz
tunasmom MelikeKurtulan29 Karan ismini çok duyuyoruz ama Kayra ismi kulağa çok hoş geliyor güzel bir isim bence koyulabilir 🙂
1mucize MelikeKurtulan29 ben tek isim ve daha çok kibar isimler seviyorum Karan Alp çok kalın geliyor ağızda söylerken Alaz’da aynı şekilde Ama Kayra ismi daha kibar hoş duruyor söylemeside öyle oradaki “Y” harfi ismi yumuşatıyor🌸
MelikeKurtulan29 tunasmom Aslında aklımızda olan ilk isim kayraydi ama yok en çok kızlarda var felan diyince biraz soğudum unicex bi isim olduğunu biliyorum ama bilemedim