Tugraninannesi Haftamda yım ve şu son 2 haftadır tansiyonum ya 9/4 yada 10/4 başımın arkası çok ağrıyor sürekli yorgun halsizim birde utanarak söylüyorum çok gazım oluyor 🤐 ne yesem anında gaz şişkinlik yapıyor baş ağrısı da cabası bu durumu yaşayan varmı aranızda
cokkasmabeabi Tugraninannesi ben kaç sefer bayilmadan döndüm. Kendinizi çok aç bırakmamak çok yormamak tek çare çünkü bişey yapmıyorlar
Tugraninannesi cokkasmabeabi evet annemde şimdi doktora git dedi de gitsem bişey yapmayacaklar ki dedim az önce Sütlğ bir tatlı yedim hemen gaz yaptı mesela rahatsız etti ilk gebeliğimde de böyleydi ne yiyeceğimi şaşırdım artık
cokkasmabeabi Tugraninannesi benim de öyleydi bu daha beter oldu sabah biraz geç yesem, halsizken dışarı çıksam falan hemen tansiyonum düşüyor bı gün bi yerlerde bayilmaktan korkuyorum
cokkasmabeabi Tugraninannesi 22 haftalık. Gün içinde fazla olmuyor ama sabah dedigim gibi geç kalırsam oluyor. Gece de biseyler yiyip yatiyorum ben sabah aniden tansiyonum düşmesin diye