zeyneepppsultannn bi de şöyle yapıyorum. Akşamdan mutlaka mutfağı salonu banyoyu topluyorum.Sabah kalkıyorum yatağımı ilk iş düzeltip etrafta bişey varsa fazlalık onları topluyorum camları balkonu aça aça gidiyorum. Yüzümü yıkadığımda hemen lavaboyu temizliyorum,mutfağa giriyorum. Çay koyuyorum. Kızımın yatağını topluyorum kızım o arada salonu dağıtmış oluyor tabi 😁kahvaltıyla uğraşıyorum. Kahvaltı yaparkende kafamda plan yapıyorum ne yapacağıma dair öyle öyle devamı geliyor😁 mesela tuvalete girdiysem hemen yıkayıp çıkıyorum bitiyor gözümde büyümüyor böylelikle. Ağırlaşıyoruz artık zor oluyor ama hareket de etmiş oluyoruz o yönden iyi.