Kubra00111 normalde gün aşırı birlikte oluyorduk, ilk 8 ay ama hiçbir şekilde gebelik oluşmadı düzenli bı donguye sahiptim sapmalar oldi dediginiz gibi insan uzuluyo ama bu size sadece stres yaptırır ben agladigimi bile hatırlıyorum. 9.ayda eşim pek evde değildi ovulasyondan iki gün önce birlikteliğimiz oldu ama o ay doktora gitmiştim ve yumurtanın çatlamaya hazır olduğunu söyledi ilişki sonrası hemen kalkmadim ayaklarımda havada olmasada uzatmamistim. Çok şükür 4 yıldır evliyim 9 aydır yan yanaydik hep ayriydik onun öncesinde nasip oldu, Allah isteyen herkese versin sizede nasip olur insala sadece ilk denemelerde olmasada strese girmeyin