Dilek1903 Brcakbss1602 yok yok öyle deme normal yapma şansın varsa kesinlikle değerlendir bende korkuyorum ama normal derse sıkarım dişimi normal olurum sezeryanda hem iyileşme sürecin uzuyor hem izi kalıyor tabi yine sen bilirsin 😇
Brcakbss1602 Dilek1903 ya her şekilde zor bence doğum ikisininde zorlukları var normal doğumda o an yaşayıp bitiyor sezeryanda doğumda bişi hissetmeyip sonrasında yaşıyorsun bilmiyorum hayırlısıyla doğuralım da haftaya gittiğimde doktor söyler ne olacağını 😊
Dilek1903 Brcakbss1602 hadi bakalım hayırlısı bende salı günü gideceğim inşallah bana da bet bişe söyler 😇
Busertas 26 haftalık iken gittiğimde 9.5 kg almıştım biraz falan olduğu için karbonhidrat tüketimini min indirdim şuan daha sağlıklı beslenmeye çalışıyorum takipteyim😂🙈