Kızlar 37 haftalıkken bebeğiniz kaç kiloydu ben bugün 37 oldum kontrolum vardı. doktorum 3300 baya iyi kilosu dedi. haftalık 300 gr alıyor normal mi sizce? Ben normal doğum düşünüyorum daha 3 hafta var eğer kilosu böyle giderse 4 kilo olacak normal doğuma engel olur mu bu? Şimdilik sancım hiç yok