Aynenkanka yenidoğan döneminde kontrol ettirip bebişin sağlığı uygunsa hemen yaptırmayı düşünüyoruz.
sebebi hem kesilen bölgede henüz sinirler gelişmediği için hiçbir şekilde acı hissetmiyormuş. ikinci sebebi eğer ilk 10 gün içinde sünnet ettirilirse kendi dışkısından enfeksiyon kapmazmış. bebişlerin ilk 10 günlük kakasında bakteri olmuyormuş. ve bu sürede 2 3 günde iyileşiyormuş.
eğer sağlık açısından yani kilosu vs uygun değilse uygun görülen ilk vakitte yaptıracağız mecburen. bakalım🙏