Kaderazrk hayır canım hiç öyle strese girip ağlayıp daha da kötü yapma kendini herşey düzelir inşallah zaten 2500 Gr üzeri doğum gayet sağlıklı olarak kabul ediliyor biz kendimize iyi bakalım ki onlarda iyi olsun sen moralini yüksek tut sürekli değişiyor zaten zamanı artık her hafta gidicez doktora zaten bir aksilik olsa doktor söyler