Gozde_nzl Bebeğimi nasıl uyandırabilirim nstdeyim uyuyor eşşek sıpası fikir verin acil yoksa hastaneye yatırıcaklar sanırım
Eg21 En son nst de hemşire meyvesuyu vermişti hareket etmezse içebilirsiniz diye. Yanınızda meyvesuyu ya da çikolata götürüp hareket etmezse yiyebilirsiniz. Tatlı olan birşey yediğimizde anında hareketleniyorlar.
Gozde_nzl Eg21 yedim ama pek fayda etmedi bu sefer dürtünce bi tekme atıyor sonra geri uyuyor beni niye rahatsız ediyorsunuz der gibi😂
Mrvctn Gozde_nzl benimde haftalardır öyle çikolata su meyve suyu her şey yiyorum girmeden ama bana MIsın demiyor, nstden sonra ultrasona giriyorum doktor şikayet ediyor bu sefer durmuyor ölçemiyorum diye 🤣
Eg21 Gozde_nzl Bazen cidden inatlaşıyorlar anne karnında garip bir şekilde ne yaptın da yoruldun be bebiş o kadar uyuyorsun az hareket et ama yok keyif yapmayı seviyorlar galiba 😊 biraz da sola doğru dönün genelde sol tarafa dönünce de hareket ediyorlar
cauuv1 Gozde_nzl benimkide uyumustu. Pozisyon degistir canım, sırt üstü yatıyosan yan dön vs. Bir de sey karnını salla dürt onu. Anında uyanıyor rahatsız oldugu icin🥰
Gozde_nzl cauuv1 uyanıyorda geri uyuyor bizim ki tekme atıyor sonra uyumaya devam ediyor keşke doğuncafa öyle olsa😂
Gozde_nzl Mrvctn hahhaa aynısı ya nstye bi kastı var bide yüzünü kapatıyor elleriyle ama aşağıyı açıyor bizimkide 😂