Eveeet bende sonunda doğurdum kızlar.
41+4 günlükdük artık anlamıştım gelmiyeceğini çünkü bende ne sancı vardı ne açıklık. Dedim madem oğlum bana gelmiyor ben oğluma gideyim dedim. Hastaneye gittim kontrole açıklık bir santim dediler. Aldılar beni odaya 2 saat arayla 6 kez içmem gereken bi hap varmış ben 4. Hapı aldıktan sonra sancım gelmeye başladı ve son iki hapa gerek kalmadı. Nst ye bağlandım düzenli sancılarım çıktı. Açıklığım ilerlemeye başladı. Sancılar da şiddetlenmeye başladı tabi. Daha sonra tekrar açıklığıma bakıldı 4 cm ama ben dayanamıyordum artık. Plates topunda sıcak suya girdim çıktım baktım dayanılacak gibi değil epidural istedim. Tam bir saat doktoru bekledim ama o bir saatte çektiğim acıyı ben bilirim. Doktorun gelip epidurali yapıp etkisini göstermesi tam bir buçuk saat sürdü açıklığım beş santim olmuştu. Sonra bir saat içinde tam açıklık dendi ve ıkınma evresine geçtik. Verdiğim en iyi karar epidural ama geç verdiğim için ben çok acı çektim. Ikınmayı da beceremediğim için vakumla çekmek zorunda kaldılar ama çok çok çok zordu. İç dış bir sürü dikişim var oturup kalkamıyorum o kadar kötü durumdayım ama çok şükür bebeğim sağlıklı 3 kilo 280 gram 51 santim doğdu. Darısı bekleyen tüm hamile adaylarına inşallah. Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah istediğiniz hayal ettiğiniz gibi bir doğumunuz olur🙏