Dün yatakta uzanırken karnımın sol alt tarafı bebeğin olduğu yer birden sertleşti, hani bebek toplanır ya aynı onun gibi. İlk defa böyle bir şey yaşadım korkulacak bir şey mi? son haftalar olsa korkmam ama daha 14 haftalıkken böyle olması beni biraz tedirgin etti. Siz böyle bir şey yaşadınız mı?