Minnakkurabiyeveannesi27 [silindi] Kuzum sen bilirsin ama sade Eliz en güzeli Eliz Mavi birlikte söylenmez gibime geliyor tabi yine annesi olarak en doğru kararı sen verirsin 🥰
Agg0207 [silindi] eliz daha güzel tek başına 👍renklerin ve hayvanların artık isim olarak çocuklara verilmesi bana çok saçma geliyor canım
Linaa90 [silindi] elçin eflin elçin Eliz alçin alin mila Dora doğa duru bunlar beğendiğim isimler canım
runkli0606 [silindi] bende hep tek isim olmalı düşüncesindeyim eliz güzel isim naçizane tavsiyem maviyi hiç karıştırma
[silindi] Linaa90 Güzel isimler canım ben Eliz mila yı da düşünmüştüm bi ara.. ama başkasının koyması çok da önemli değil bence