Kızlar normal doğumda komplikasyonlar daha mı fazla oluyor benim doğuma 3 hafta var.Doktor normal doğumda müsait dedi.Ben de sezeryan istemiyorum aslında ama normal doğumda bebek nefessiz kalır felç kalır bişey olur falan diye ödüm kopuyor korkuyorum.