Kızlar merhaba 16 hafta 5 günlük hamileyim pazartesi günü içtiğim prilam dr ilacını kesmek istedim bulantim geçti mi geçmedi mi diye o günden beri inanılmaz başım ağrıyor tam tepesi zonkluyor alnım yine öyle saç diplerim parol hiç etki etmedi üstelik rahimdeki centik durumundan dolayı kan sulandırici içiyorum tansiyonum da normal çıkıyor. Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı? 😪