smeyyeav mombarbie_ gittiniz mi benim dünkü gelen iki damla açık pempeden sonra devamı gelmedi erken hamilelik testi yapsam cıkar mıki
mombarbie_ smeyyeav daha yeni çıktım doktordan ve saçma Bi şekilde ne yapabilirim dedi kontrol etmedi kan alıp gönderdi sadece
smeyyeav mombarbie_ ben erken gebelik testim yaptım çift çizgi çıktı inşaAllah sağlıklı şekilde vardır
mombarbie_ smeyyeav yaa çok sevindim Rabbım sağlıklı şekilde ilerletir ve kucağına almayı nasip eder inşallah darısı bana diyeceğim ama ümidim yok artik
smeyyeav mombarbie_ öyle demeyin artık benimde hiç ümidim kalmamıştı inşaAllah sağlıkla ilerler Allah isteyen herkese versin
mombarbie_ esraEb kan testim daha çıkmadı fakat bugün 2 kere gebelik testi yaptım 2side bozuk sanırım birinde çok ince çizgi çıktı diğerinde de çok ayrı yerlerde duruyorlar kafam karıştı kan sonucunu bekliyorum o yüzden
esraEb mombarbie_ kan saat kaçta verdiniz. Maksimum iki saatte çıkması lazım. 1-1 buçuk saatte çıkıyor normalde. E nabıza geç düşüyor biraz kan verdiğiniz hastanesinin onlıne işlemler kısmından bakın orada sonuç çıkmıştır.
mombarbie_ esraEb malesef negatif lekelenmelerime anlam veremedim belkide çok acele ediyorum Bi arkadaş 5 6 gün sürüyor tutunmasi ondan sonra testlerde görebilirsin demişti zaten geç yumurtlayan biriyim adetim 2 gün var gecikmem olursa tekrar denerim artık
TubaGokhan smeyyeav benimde 3 Haziran . 12 Mayıs’ta hsg çektirdim 29 Mayıs’ta hamileligimi öğrendim bugün hafif pembe kahve leke geldi biraz korktum ama sanırım yerleşme kanamasiydi sadece tuvaleteyken geldi
mombarbie_ esraEb evet canım kan <0.20 beklenen reglimin gecikmesini bekleyeceğim artık kahverengi lekelenmelere bir anlam vermeseydi bir umut bekleyecegim