Anneler 35 haftalık muayenemde doktorum 2.450 kilo olduğunu her şeyin yolumda olduğunu söylemişti 37. Haftamdayım dün gittim doktora ama bebeğim 2.550 olmuş doktor kilo almamış dedi hemen damarlarına bakıldı tıkanıklık yokmuş ama bir hafta beslenmene dikkat et dedi kilo alımı yine olmazsa almamız gerekiyor dedi çok üzüldüm ve korkuyorum küçük diye bu durumla karşılaşan anneler var mı neden kilo almı olmaz ki