Teslimenursevil Aşılama için iğne kullandım doktorum yumurtaların hepsi bi anda büyüyeceğini düşünüyorum tüp bebek önerebilirim dedi cuma belli olucak tüp bebekte şans daha yüksek dimi
Ebru_20 Teslimenursevil aşılama da biraz daha düşük tutma ihtimali tüp bebekte daha yüksek birde hiç bir şekilde sıkıntı yoksa ilk denemede tüp bebek tutma ihtimali var yumurta sağlıklı büyürse sperm sorunu yoksa kan uyuşmazlığı falan yoksa direk tüp denemek daha iyi oluyor ben de 2 kere aşılama yaptırdım doktor 1 kere daha aşılama yapabiliriz istersen dedi istersen de tüp bebek yapalım dedi biz aşılamaya vereceğimiz paraya biraz üzerine ekleme yapıp tüp bebek yaptırdık tutu ilk deneme
Dmrsm Teslimenursevil kuzum eğer yumurtaların iyiyse direk tüp bebek yaptır derim hiç kendini üzmeden doktoruna da güveniyorsan
Azraa33 Teslimenursevil tabiki tüp bebek oranı daha yüksek diğer türlü eşinle ilişkiye girmiş gibi düşün eşimin sperm kaliteliyse yumurtan büyüyüp ben yaptım tutmadı tüp bebek transfer 5. Günündeyim
Ebru_20 Teslimenursevil çok bilgim yok ama 30 ila 400 arası cikması gerekiyor diye biliyorum ve sizin sonucunun da iyi bence
Kediannesi1 Kişiden kişiye değişir ama her türlü tüp bebekte şans daha yüksek yüzde 60 gibi bir rakam aşılamada şans yüzde 20 doktorunuz daha kolayına yönlendirir her zaman
Birbahargunu Tüp bebek daha yüksek, aşılama normal gebelikle aynı oranda. Ben de mikroçip aşılama yapmıştım 3 yumurta olgundu tutmadı sonraki ay tüp bebekle kaldım tabi tutanlar da var hangisi iyi olacaksa o olur inşallah
Teslimenursevil Birbahargunu şu anlık 2 yumurtan diğerlerinden büyük ama eğer hepsi bi anda büyürse aşılama yapamayız dedi cuma belli olucak
Teslimenursevil Ebru_20 bende ilk aşılama sonra tekrar aşılama sonrasında tüp bebek diye düşünüyodum ama doktorum tüp bebek ihtimalide verince bilmiyorum direk tüp yaptırmakta istemiyo değilim
Mucizemibekliyorum_ Teslimenursevil kesinlikle tüp bebek. Aşılamanın normal kendiliğinden gebe kalma ihtimalinden fazla bi ihtimali yok ama tüp bebekte %50 şansın var daha yüksek bende pcosluyum bi aşılama yaptırdım çok pişmanım keşke ona boşa para vermeseydim diyorum Şuan da tüp bebek tedavisindeyim
Teslimenursevil Mucizemibekliyorum_ dimi bende tüp bebek istiyo gibiyim iki defa aşılama deneriz diyodum şimdi iki aşılamaya o kadar para vereceğime bi tüp bebek yapayım belki daha yüksek ihtimal olur diyorum eşimde kararı bana bıraktı ne istiyosan o diyor
Azraa33 Teslimenursevil eşimle sıkıntım vardı zaten aşılama vs de olmuştum aynı doktora adetliyken gittim hemen başladı yani 1 ay içinde herşey oluyor bitiyor bi sıkımtı olmazsa