Meliss_01 Merhaba 13 haftalık gebeyim, artık alt giyim ihtiyacım var. Pantolon ve eşofman tarzı düşünüyorum. Alıp da memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısınız 🤰🐥
Denizinci Meliss_01 LCW ‘nın hamile pantolonları ve taytları güzel oluyor . Ben ilk gebeliğimde almıştım. İyi ki saklamışım şimdi de onları giyiyorum çöm da rahat ve güzeller 👍 tavsiye edebilirim.
DnzTnr Meliss_01 varislerim var o yüzden tayt giymiyorum doktorumda önermedi sıkı şeyler giymeyi hem şişkinlik yalar hem kan dolaşımını etkiler dedi o yüzden evde hep pijamayla geziyorum onlarinda lastiği darsa kesiyorum 🤭 dışarda da LC nin kumaş siyah pantolonunu aldım hamile pantolonu olarak 250 liraydı sanırım hem çok uygundu hem kumaşı falan çok güzel doğumdan sonrada azcik daraltip yine giymeye devam edeceğim çok eskitmezsem ikincci çocuğa bile giyerim ben onu
TheMuhtesem Meliss_01 oyshonun hamile taytları var, İspanyol paça olanından 2 tane aldım yıkayıp yıkayıp giyiyorum kaç aydır sapasağlam duruyor
myworldd_ Meliss_01 LCW’dan kot pantolon almıştım beli lastikli hem hamilelikten sonra da giymiştim bir de trendyolda çok satan yüksek bel tayt var bu ikisini çok öneririm bence özel hamilelik pantolonu almayın hamilelikten sonra kullanamıyorsunuz bir daha
Annesiiiii_ Meliss_01 Dahaca giyip düzgün bir fotoğraf çekinemedim ama bu takımlar aşırı rahat ve şık yaz için. Hemde çok ekonomik ☺️ Bu da linki https://ty.gl/ocj9eau7wn