Melekozge Kızlar basına gelen varmi vajinanın bir kısmı şişti ve çok ağrı yapıyor damar belirginleşti nasıl geçer bir çözüm 😔
Melekozge Mervet10 evet o muhtemelen sabahları uyandigkm zaman ağrı ile uyanıyorum 😮💨 hamilelikten sonra geçiyor ama ilk hamileligimde de olmuştu
Mervet10 Emineedrk inşallah benm de geçer ya cok korkuyorum sıkıntı olacak diye zaten Sezeryan olucam ama
Yazgulu62 Mervet10 benımde vajınamın ust kısmı acıyo ıcı falan degılde bırazda uc kısma dogru varıs olabılır mı doktora gıdınce sorucam ztn de varıs falan dıyınce
sevcanbyhtn Bendede var doktorum ayakta kalma dedi tehlikeymis dogum için zorunlu sezeryan olurmuyum acaba bilemedim ki