Merhaba bugün 8+5 günlük olduk ama son bir kaç gündür geceleri özellikle nefes alamıyorum. Sanki boşluğa gidiyor nefesim. Burnum tıkaniyor birde. Normalde Polen alerjim vardı ama şu an hiçbir şey yok. Nefes alamayınca carpinti da olmaya başladı. Doktora gittim astım çıktı orta derece ama verdiği ilaçlari kullanamadım bebege zarar verirmiş. Cuma günü göğüs doktoruna gidicem. Benim gibi olan var mı nasıl geçiyor günleriniz ne yapıyorsunuz?