1asel-duru DnzTnr aaa bende aynı hamilelik dışında 50 kilo olmamisimdir 45 47 kilo arasındayim hep doğum yapınca aynı kiloya düşerim hiç istemiyorum
DnzTnr 1asel-duru bende zayıflamak istemiyorum bebişim doğsun karnım insin ama kilom bende kalsın amin😂
DnzTnr Sibelakta çok şükür bı sağlık problemimiz yok. Aksine çok çok hareketli acaba diyorum o yüzden mi kilo almıyor. Bide dedelerinin ikiside küçücük adamlar genetik olma ihtimalide yüksek