Elitopatra25 Kızlar Çok ayakta kalınca baskı hissediyorum sizde de oldumu bu durum birşey olacakmış gibi hissediyorum ve bebeğimin harektlerini 16.haftamda hissettim sadece 2haftadir hiç hissetmiyorum hiç birşey hissetmiyorum ne zaman hissederim normalmi bu🥺
Elf69 Elitopatra25 o haftalar da çok belirgin olmuyor diye biliyorum 20 22 hafta da net olur bende 18 haftalığız daha bir kere bile hissetmedim bazen hamile olduğumu bile unutuyorum sanki insan gerçekten korkuyor
Aysee1123 Elitopatra25 Bende ilk 16+5 te hissettim net olarak. Şuan 19+0 hissetmiyorum endişelenmeye gerek yok rahat olun ☺️
Mylove1998 Elitopatra25 normal çok hareket hissetmezsin bazen baskı bende de oluyodu o aralar sanki bebek cikcak gibi geliyodu ama normal bişey o bebekden ama o haftalar bende çok fazla hissetmedim 21deb sonra net hissedersin
Ebebe Elitopatra25 ben de senin gibiydim hiç korkma şuan 21 haftaligiz. 3 gündür çok düzenli hissediyorum hareketlerini. Öncesinde tamamen seninle aynı durumu yaşadım.
Elitopatra25 Aysee1123 ya bende o hafta hissettim ama 18+4 oldum 2haftadir hiç hissetmedim ister istemez endişelendim 🥹
Elitopatra25 Elf69 degilmi karnimda buyumedi fazla hiç hissetmiyorum da unutuyorum hamile olduğumu ilk gebeliğinizmi sizinde
Aysee1123 Elitopatra25 Düzensiz olması çok normal şuan doktorum öyle söylemişti. Yakında düzenli hale gelicek illaki zamanı gelince ☺️
Elf69 Elitopatra25 ilk hamileliğim de 8 haftalıkken kalbi durdu, ilk sayılır evet bende sizin gibiyim
Elitopatra25 Mylove1998 aynen bende sanki Soğucak gibi hissediyorum bazen çok gezince aykta kalınca harekette hiç hissetmiyorum en son 16.haftada hissettim 2haftadir hiç hareket yok hamile olduğumu unutuyorum ilk gebelikmi sizinde
Mylove1998 Elitopatra25 evet benim ilkinde kalbi durmuştu bebeğin aldılar ama gelişimi tamamlayamamış ti bebek ondan simdikinde yine de ilk sayılıyor bu haftalara kadar gelmemiz bile hala da korku var ama yine de kaybetme korkusu var bebeği kaybetmek hiç istemiyom tekrardan şuan kanama bile gördüğümde hemen doktora gidiyorum bebeğime bişey olmasın diye ama hareket hissetmeme normalmiş benim doktor bişey demiyor o konu hakkında ama sağlık ocağındaki hemşireler normal dedi ben şuan 20deyim yine çok hissetmiyom çok az
Elitopatra25 Mylove1998 anladım bende 19 hftlik oldum bugün bende hissetmiyorum dua et birşey olmaz inşallah nasibi varsa zaten ona evvel Allah hiç birşey olmaz Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Mylove1998 Elitopatra25 amin inşallah ama bı sorun çıkmaz ilk gebeliğin olduğundan hareketi hissetmemen normal
Elitopatra25 Ebebe değil mi canım 16.haftamda aralıklı hissettim bebeğimi sonra 19a girdim bugün 3haftadir hiç hareket hissetmiyorum ama hiç hissetmedim ufak bile ister istemez endişelendim neden hissetmiyorum diye inşallah kısa sürede hissederim minigimi 🥺
BurcuArya35 Elitopatra25 ilk gebeliğiniz mi canm? Bende ilk 15 te pit pıt bir iki defa hissetmiştim 2-3 gündür daha net 18+6 haftalığim canm 2. Gebeliğim
Elitopatra25 BurcuArya35 benim ilk gebeligim canım 16da hissettim 19oldum bu zamana kadar hiç hissetmedim sadece dün birazcık hissettim ilk ondan mı böyle oluyo anlamadım ki
BurcuArya35 Elitopatra25 normal canm ben ilk kızımda 22. Haftada ilk kez hissetmistim merak etme o yüzden 🥰