Ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum tansiyon düşüklüğü. 35+4 üm , yeni yemek yesem bile hiçbirşey yememiş gibi elim ayağım boşalıyor gibi oluyor çok halsiz oluyorum hiçbirşey yapasım gelmiyor. Doktorum önemli birşey değil biraz o yönden sıkıntı çekersin ama bu bebek için iyi birşey yüksek olmaması az kaldı biraz daha sabret dedi 👼