esraEb Çok teşekkür ederim bilgiler için🌺 aman İnşallah hiç yolunuz düşmez adam insanları tersleyip duruyor ki bebeğim hakkın soru sormaya çekindim bebeğimin aşağıda olduğunu özelde öğrenmiştim özel pahalı diye devlete gittim dedim bebeğim asagidaydi yukarı çıkmış mı adam ben diyesiye kadar birşey demedi oyuzden seni riskli gebeliklere koydum dedi ben sormasam haberim yok yani o kadar değişik bir doktor