minikmucizeemaak Kızlar biz bugün 12+1 deyiz. İkili taramayı yaptırdım ama doktorum cinsiyeti 14 de dedi. Var mı tahminler son olarak ? ❤️🐣
Minnakkurabiyeveannesi27 Hatice_123456 Canım bende İkili Tarama(Papp- A+Serbest/total Beta HCG )27.04 yazıyor bunun cinsiyet ile alakası varmı ki
PrensinibekleyenAnnee minikmucizeemaak devlet Hastanesi’ne gidiyorum oda anlaşması bitmiş şehir hastanesine git dedi
minikmucizeemaak PrensinibekleyenAnnee 11 14 arası diye biliyorum ama yanlış olmasın bence bi doktoruma sor ben özele gidiyorum doktorum yönlendirdi beni
minikmucizeemaak PrensinibekleyenAnnee Çok şükür canım herşey yolunda🤲🏻 Sağlıkşa kavuşalım güzel sonuçlar alalım
minikmucizeemaak Kbr_sn Bana da çıkıntı var gibi geldi özellikle ultrason videosun da bir yerde 😂 Sağlıkla gelsin 🥰