Ed11 normal bı hastane çıkışı verin. Çünkü hemsireler genelde sadece siliyor yıkamıyor diye biliyorum. Kan lekesi olabilir göbek bağından su falan da akiyoemus bazen.
İsimliyi odanızda giydirirsiniz siz kendinizde giyindikten sonra fotoğraf falan cekinirsiniz hem. Ben öyle düşünüyorum açıkçası hemen kirlenip de yazık olmasın.
Renkli hastane çıkışları varken beyazi vercem mesela kirlense bile kan lekesi en kolay beyazdan.cikar diye