Merhaba güzel anneler. Göğüs pompası olarak hangisini tercih ettiniz? Tek yeterli olur mu yoksa çift mi daha iyi? Özellikle çalışan anneler. Nasıl yürüttünüz bu süreci. Aldığınız markayı önerir misiniz? Ben lansinoh düşünüyorum ama emin olamadım. Philips’te aşırı pahalı. Diğer markalarda da iki pompayı çalıştırınca çekim gücü azalıyor diyorlar. Ya da elinle tutmak gerekiyor falan filan. Yardım lütfen canım anneler ❤️