Mybaby_35 Benim doktorum tahir ozguder cinarli dışında muayenehanesi. Ceysu hanımın adını da çok duydum iyi bi doktormus kendisi. Valla tahir bey bize daha gecen gün söyledi kendi de yönetim kurulu üyesi hastanede bence tahir bey diyorsa zam gelecektir. Kaldı ki herseye zaten zam.gelecek asgar ücretle beraber arrik sasrmiyorum. Asgariye 1 ,2 bin tl gelir bizim doğum ücretine en az 7 ,8 bin gelir zam. Ne güzel ekonomi Avrupa bizi kiskaniyoo