Sevgi-59 ne yalan soyliyim bı yanım hiç takmıyor 😂 özgürce ye iç diyor 😌 sonuçta sadece biz kilo almiyoruz bebeklerimizi de ihtiyacı var oyzuden çok kasmadan ara ara az az yemek daha iyi ben 4 öğün yemek yiyorum arada da biseyler atistiriyorum meyve gibi şeyler engel olamıyorum yani napayim sonra veririz inşallah kiloları