Zeynepozcan Asya0212 siz burayı hastane ya da doktor sandınız sanırım 12 post açmışsınız 12si de aynı Ne duymak istiyorsunuz?
Nur_50 Asya0212 hamilesin ama sağlıklı gebelik mi 2 günde bir kan verip beta hcg 2 kat artıyorsa sıkıntı yoktur.
Asya0212 Nur_50 evet canım hamileyim inşallah devam eder Rabbim büyük bugün tekrar kan vericem Yeni olduğu için ağrım oluyor arada bel.sag kasik agriisi normal mi aceba
Nur_50 Asya0212 çok normal benim hiçbir belirtim yoktu sol kasık bel çok ağrıdı test yaptım pozitifti bebek tutunmaya çalışıyor
Asya0212 Beyzanury1234 HCG kaç çıkmış ti sende ve ağrıları ne zaman geçti benim uzaninca geçiyor kalkınca var oluyor biraz bas ağrısı da yapıyor
Asya0212 Nur_50 ya inşallah tutunur benm kaisk bel sanci ağrı ama daha bebek bile denmez inşallah sağlıklıdır inşallah nasıp eder Rabbim
PrensesAnnesi- Asya0212 olur öyle kanama olmadığı sürece hamilelikte kasık bacak kas bel ağrıları çok olur yok olur sonra yine olur sonuna kadar böyle devam ediyo işte